Laboration

Ska snart småjogga till bussen (det blir alltid så för jag är sen). Sen har vi laboration till tolv! Ska bli kul, var ett tag sen vi labbade. Ska försöka ta lite bilder.. Sen ska jag hem och piffa mig en smula upp. Ska bli kul idag! Dock sov jag jättedåligt inatt (igen) så jag känner mig sådär halvfräsch, men... inget som inte lite alkohol och god mat botar.
 
Hade varit bra om jag hade fått min sminkbeställning från ELF, men nej! Den har inte kommit och dom vet inte var det kan ha gått fel.. Så om inte den kommer på posten eller skickas tillbaka till dom så är det några hundra i SJÖN. Känns ju bra. Så dumt att man betalar direkt och att varan SEN kommer hem till dig. Borde vara tvärtom. Men då blir det väl dyrare och grejer? Don't know.
Äter detta till frukost.
 
Önskar att jag åt detta.
 
 
Hur som helst, sen var jag ja ;D
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0