Listor

Känner mig uttråkad (Jonas ligger däckad i sängen med en man-cold)
 
 
Om dig
Namn: Therese
Födelseplats: Mölndal
Bor: Sävedalen
Ögonfärg: Gröna
Hårfärg: Brown
Skostorlek: 36/37
Civilstatus: Sambo
Höger eller vänsterhänt: Höger
 
sex & kärlek
Tycker du om någon just nu? Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej
Har du varit gravid? Nej
Har du någonsin haft sex? Nej aldrig någonsin :)
Vem delade du senast säng med? Min sambo
Om du tycker om någon nu, vet den personen om det? Han anar nog någonting, men man kan ju aldrig vara säker.

ärlighet
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Skolkar du? Ja
Gör du frukosten själv? Ja
Har du suttit i rätten? På besök med skolan, jag är en ängel själv jag :)
Vad gör du när du blöder näsblod? Försöker stoppa det.
Har du solglasögon? Inte på mig, nej.
Vem pussade du senast? Jonas
Vem kramade du senast? Jonas
vilken färg har du på tröjan du har på dig? Grå/svart
sitter du vid en bärbar dator nu? Ja
Är du blyg? Inte ett dugg.
Vad tänker du på just nu? På vem som kommer tycka att detta är intressant läsning...
 
Hur lång är du? Ståtliga 161 cm
Favoritfärg? Blått
Är du svensk? Ja och lite finskt.
Var är du nu? Hemma
Favoritdjur? Hm hund kanske, inget jätte-fan av husdjur.
Födelsedag? 28 april.
 
 
Såååå :) Nu vet ni lite mer om mig, men nej jag svarade inte på de allra intimaste frågorna. Typ "Hur många gånger har du haft sex under ett dygn?" Herregud säger jag bara. Lägger folk ut det ens..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0