Lördag 15/12

9 dagar kvar till julafton. Tiden springer. Igår när Jonas far kom hit så satt vi och planerade Teneriffa. Känns riktigt skönt att det är nio dagar kvar till en vecka i Egypten och sen 13 dagar efter vi kommit hem så lyfter flyget mot Teneriffa. Däremot såg vi på bokningen att incheckningen stänger 05:30. Så vi måste vara på Landvetter senast 05:00 på morgonen.... Säger bara, woot? :) Får gå upp mitt i natten (om man ens lyckas somna när man har en tid att passa så tidigt/sent)
 
På julafton går vårt plan klockan 08:00 dock, lite mer mänskligt. Då kan vi ju stiga upp vid 05:00, vilket är som en vanlig jobbdag. Känner inte riktigt att jag får klaga på vilken tid vi ska stiga upp när vi ska få resa till värmen. Spelar ju faktiskt ingen roll.
 
Några förslag på böcker man kan ta med sig och läsa på flyg?
 
Nu har jag precis lyxat till det med en alvedon för min feber/halsont/huvudvärk. Sitter i sängen nerbäddad med massa kuddar och täcken redo att plugga. Jonas och hans far skall "lämna mig ifred i några timmar". Sedan skall vi in till Liseberg för en mysig eftermiddag/kväll :) Blir nog bra, får klä mig varmt och trycka i mig en alvedon till sen haha. Vad gör man inte för konsten?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0