Morgontrött!

Vi somnade runt ett inatt, kunde inte somna någon av oss. J skulle upp till jobbet 06:00 också. Vi har vänt på dygnet nu när vi varit hemma och varit förkylda. Så det var svårt att somna trots att vi la oss tidigt. Oh well. Jag kunde ju snooza liiite längre idag, men efter som att det är tentadags så tänkte jag repetera lite. (Även om man inte ska plugga samma dag.)
 
Bild från Tokyo :) Tokyo Tower,  det är som eiffeltornet fast lite högre :)
 
Min näsa är jäättetorr och det ser roligt ut, efter allt snytande. Får bjuda på den, nästa gång jag träffar alla i klassen (fast vi läser olika kurser nästa år) så kommer jag vara BRUN och fin. Det är dags för egna valda kurser nästa termin, dock har typ alla valt matte. Om man läser matte så får man tillgång till ett par masters. Vilket väl alla vill typ, fast tror ju verkligen inte att alla kommer läsa vidare. Det hade varit bra ambitiöst! Jag kommer bara läsa vidare om det inte finns några jobb o.s.v. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0