Morrn!

Vaknade av mig själv vid halv nio, lagom tid när man är ledig tycker jag väl ändå. Låg kvar ett tag och kollade lite på mobilen, vaknade i min egna takt. Hörde att det blåste ute och snön lägger sig idag också! Rätt mysigt faktiskt, men jag kollade även väderleksrapporten på YR.no och det står -15 in mot helgen... Känns ju jätteroligt.
 

Kolla!! Idag ska det komma en jäkla massa snö också, hoppas alla kör försiktigt. Själv tänkte jag sitta inomhus hela dagen och plugga.
 
Gårdagens middag, för alla intresserade.
 
Gårdagens frukost för alla intresserade. Jag åt apelsin, jordgubbar, fil, osötad musli.
 
Dagens frukost, samma som igår fast med lite kokos till. Jag älskar kokos :P
 
Just nu utanför mitt fönster, var jag planerar att stanna ;D

 
Så nu blev det en jäkla massa ointressanta bilder på vad jag äter hela tiden. Men det jag gör är ju att plugga, äta, träna, sova. Det blir inte roligare än så här gott folk.
 
Kramis
 




 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0