Mycket att stå i

Igår efter tentan gick vi och tog en öl, redan innan klockan 16:00 faktiskt haha. Tentan tog inte så lång tid som jag trodde och jag tror det gick OK. :) När jag skulle hem åkte jag fel, så Jonas kom och hämtade mig hoho. Sen spelade vi FIFA tills det var läggedags.
 
Bild från igår.
 
Idag har vi varit på Allum och växlat pengar och det var typ omöjligt att hitta parkering! Sen var vi hos Jonas mor och käkade lite lunch. Direkt efter det åkte vi till mina föräldrar. Där lånade jag en resväska, en kamera och några böcker inför resan! Perfekt att slippa köpa saker själv :P Vi drack kaffe och åt lite pepparkakor. Så efter allt ätande har jag precis varit ute och sprungit. Vi har hunnit mycket på en dag faktiskt! Jag ska börja packa liiiite bara. För att det är roligt liksom. Även om jag vet vad jag skall ha med mig i stort sett.
 
Imorgon blir det upp tidigt, vi skall skjuta min bror till landvetter. Han åker ju till Japan! :) Kul kul, avundsjuk å allt sånt men det blir Japan för mig också under nästa år. Efter att vi skjutsat honom ska jag även hinna med att springa åttan, packa allting och sedan bara vänta in måndagen. Längtar till att slippa bekymra mig över någonting. Bara ta allt som det kommer, äta, dricka gott, vila, läsa o.s.v. o.s.v. Vi ska ju även hinna fira vår 6årsdag! SEX ÅR.
 
Blev helt stum av tanken på "6 år" så kan inte skriva mer. HAJ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0