Ny busstidtabell.

Från och med igår ändrade ju västtrafik sina tidtabeller och bussar. Helt plötsligt går min buss bara till Östra Sjukhuset istället för till Nils Ericsson. Mest orolig blir man ju över nattrafiken. Jag vill mycket hellre stå och vänta på bussar på Nils-terminalen (där massa folk cirkulerar nattetid) än på Östra Sjukhuset, där man helt själv får stå i mörkret, utomhus? Men vem vet, detta kanske är mycket bättre, som dom påstår. Så idag ska jag åka Svart Express till skolan, låter lurigt :D Ska ta den från Backvägen, till svingeln och där byta till spårvagn.
 
Haha bild från när vi målade i lillstugan på landet, eftersom att jag fick färgen i ansiktet och inte heller tålde den så var jag helt prickig i ansiktet i typ tre dagar. Sweeet.
 
Får väl vara positiv till jag märker att det är något fel med detta nya. Men om jag inte går upp till backvägen (ca 1,5 km.) utan åker från hållplatsen här utanför, så måste jag byta tre gånger för att ta mig till skolan. Känns lite overkill. Oh well, västtrafik har väl aldrig levererat bra tjänster så jag hade väl inga förhoppningar om detta heller :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0