Oohhohoh flygplan

Min brors flyg var försenast nästan tre timmar till Frankfurt! Då blev vi lite oroliga här hemma för planet skulle landa samtidigt som planet till Osaka gick. Vilket ju är lite tajt om man inte kan knäppa fingrarna och hamna någon annanstans. Men det verkar som att planet väntade in dom, för det gick lite senare än planerat. Så nu hoppas jag att dom är på planet till Japan! Dock hann inte bagaget med, vilket ju är lite synd då min present till Robin ligger där! Men han får väl få det efter julafton då.
 
Jag har precis varit ute och sprungit och nu har vi spelat på en match på tv:n, så att den skall bli intressant att titta på. Vi har även köpt bingolotto som några gamlingar. Heehee, men vi ska sova tidigt så vi missar typ hela "uppesittarkvällen." Hmmmmm, något mer skoj som hänt?:P NÄ
 
 


Kommentarer
Mathilde

Ha det så bra på din resa nu!!! =D är avis.. =(

Svar: Tack Mathilde :D Hoppas du hade en fin jul och ett gott nytt år. Kram!
terrass.blogg.se

2012-12-28 @ 15:05:41
URL: http://carmenmathilde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0