Plugg-flow

Igår hade jag ett himla plugg-flow! Jag fick väldigt mycket gjort. Idag när jag sätter mig och läser tänker jag bara på annat, ögonen svider och det känns som att ingenting går in. Men man får ta det med en nypa salt. Igår hade jag pluggångest, kände mig som en dålig människa. Man blir liksom arg på sig själv över att man gång på gång sätter sig i en stressad situation, trots att man haft 2 månader på sig. Vad har jag gjort alla dessa veckor som har varit viktigare? Förutom "våra bästa år" på tv då.. Det kommer ju först ;)
 
Jag tror att jag är rädd för att misslyckas, det värsta som kan hända är att jag får göra tentan en gång till helt enkelt. Värre än så är det inte? *Tänker på barnen i Afrika*
 
Jag med mina fina plugg-papper/böcker/häften. Jäkligt snygg tjej haha!
 
Kaffe - Obligatoriskt alla dagar i veckan.
 
 
Nu skall jag ORKA plugga i en timma till. Efter fyra kommer min klippa hem och vi ska åka och handla. Mat skall inhandlas då hans far bor hos oss i helgen. Får se hur social jag hinner vara dock. Skola kommer först. Vi ska åtminstone försöka hinna med lite roligheter i helgen.
 
På tal om ingenting så blev jag släpad i ena benet runt om i klassrummet förut idag, ingen reagerade extra på det heller, (min svarta jacka blev grå av all smuts). Blev även utburen i armarna ut i korridoren och sen lämnad där, men ingen kollade extra ens då, det händer bara mig! (Låter som jag blir mobbad i skolan och att jag försöker spela som att det är en "rolig grej" som folk gör för att dom gillar mig) haha! Jag blir inte mobbad så ingen behöver bli ledsen nu <3 Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0