Posten

Vi hade fått tre brev i brevlådan som inget av dom var till oss, sen hade vi även fått två stycken "lokaldelen". Jag antar att brevbäraren blev trött på snön och kylan och bara dumpade allt i vår brevlåda. Men jag beställde smink från ELF för en månad sen och det har inte kommit, kan ju vara bra att veta att allas post åtminstone går i rätt brevlåda. Jag fick agera brevbärare och lämna ut breven som kommit fel. Känns ju som att jag borde få den personens betalning denna dag ;D
 
 
 
När jag var på fika hos mamma och pappa tog dom upp denna bilden. Bilden la min klasskompis Axel upp efter att han varit i en perukbutik i New York. Pappa och mamma kunde inte ens se att det inte var jag, vilket jag tycker är en överdrift, så likt är det inte! Ska kanske sätta den som profilbild så får vi se om någon mer tror att det är jag? Höö.
 
Nu vill jag att Jonas kommer hem för maten luktar grymt gott i ugnen! Jag är hungrig med andra ord. Ikväll börjar damernas handboll EM också. Ska nog bänka mig inför det. Hörs imorgon ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0