Slask

Goooodmorgon upplands väsby! :) Jag vaknade och mår precis som igår! VARFÖR kan det inte bryta ut då? Det är bara sådär lagom tungt att andas och lite ont i halsen + täppt men jag hade ändå klarat en liten springtur liksom. Nu är det försent för mig att vilja bli sjuk. Tenta imorgon och på fredag, att tentera med feber tror jag inte är så himla roligt alltså. Så därför har min kropp missat chansen att få bli sjuk, too bad.. Nu blir det inget!
 
Sned bild som jag inte orkar vända på, från när jag och Jonas åkte gocart i somras, så sjukt kul! :) Därför är jag extra pepp inför att försöka hitta en utflykt till öken i egypten och åka fyrhjuling :D Hopas vi kan lösa det. Vi ska även ta en båtutflykt för att snorka lite. Can't wait!
 
Man blir bara trött av att kolla ut, så tråkigt väder. Tur nog skall det frysa på igen på onsdag, vilket jag hoppas innebär lite snö. Mysigt såhär inför jul. Jag skrev en packlista till Egypten och efter halva märkte jag att jag nog får ta bort några grejer :P Däremot är jag väldigt sugen på att köpa en vattentät påse till kameran, hade varit roligt att ta lite bilder under vattnet. Men man vill ju inte riskera att det läcker in och kameran är förstörd, speciellt när vi lånar den av mina föräldrar :P Kommer hem och säger att det hände en liten olycka. Inte så käckt kanske.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0