Snuva

Har förbrukat en hel rulle toapapper och klockan är inte ens 12:00! Heeerregud vad jag har rinnsnuva. Jättekul. Försöker plugga men får ta massa mikropauser för att snyta mig, kanske är ett bra sätt att plugga på i och för sig.
 
Jag ska med andra ord inte träna idag utan bara sitta med mina böcker. Roligare än så blir det inte. Jonas är också hemma så vi har sjukstuga här. Min näsa är lika röd som Rudolfs så vi är i julstämning! Plus att det snöar ute så fint :) Lite positiva får vi ju vara. Nu satsar vi på att vara friska innan måndag! Vägrar vara sjuk på planet som förra året till Thailand, det var en pärs. I helgen ska vi åka runt lite och dels hämta upp saker (jag behöver en resväska och låna en kamera av mina föräldrar) och vi ska även lämna av presenten jag har köpt till Robin. Min andra bror åker ju till Japan på söndag. Så ser det ut, men nu är det "operation klara tentan" och "operation bli frisk" som gäller.
 
HAJ :)
 
 
Inte kursen jag pluggar på men lika roligt som jag hade inför den tentan har jag nog nu.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0