Sprang

Var ute och sprang förut, kallt! Gör ju ont i lungorna då. Men det gick bra och skönt var det efteråt.
 
Var på stan länge förut, provade en kjol som Mirna tyckte var snygg. Det var den på tjejen hon skickade bild på! Men på mig satt den inte bra, rätt roligt hur stor skillnad det är på kroppstyper. :) På henne satt den tajt och fint, på mig som en knälång säck ungefär. Men jag köpte ju en klänning så, det blevade bra ändå.
 
Labb imorgon! Sen hem och göra mig iordning inför julbord/fest. J slutar tidigare också så vi slipper stressa. KANON :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tog en bild när jag sprungit :) Mörkt och kallt. Mysigt ändå.
 
Heeeerregud va snygg man är när man springer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0