Tentagenomgång.

Ska in till skolan för tentagenomgång. Hoppas det är värt det, funderat fram och tillbaka om jag ska stanna hemma och plugga hela dagen eller om jag ska ta mig till skolan. Väljer skolan nu. Brukar alltid vara fel val haha, men det är bara att köra. Hoppas dagen blir bra för er också.
 
 
 
Jag höll iallafall på att skratta ihjäl mig igår när jag insåg att datumet 14-14-14 inte finns och inte kommer finnas, finns ju faktiskt inte 14 månader (Tack Mirna för påminnelsen) så nu låtsas vi att jag menade det som ett skämt. Är alla med på det? Min hjärna var överexploaterad igår och ibland behöver man ju faktiskt några månader extra på året!
 
Jag har ingen träningsvärk idag = Jag måste ta i hårdare på söndag! Eller så kör vi ett pass imorgon? hmmm där sa jag någonting. För att motivera er till träning, boka en resa till stranden vid juletider. Lovar att man äter mindre julmat då ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0