Wahhaha

Min hjärna är överkokt, som ett ägg när det får koka längre än 8 minuter så blir det grönt i kanterna. Så ser nog min hjärna ut nu där inne.. Men jag har nog kanske lärt mig någonting! :D (lägg märke till både ordet nog och ordet kanske i samma mening). Jag ska plugga lite i den andra kursen också. Men herregud vad jag har tryckt in alla järns olika strukturer bainit, austenit, ferrit och även polymerers egenskaper. Då vet ni liksom.
 
Ikväll blir det löpträning, can't wait. MÅSTE SPRINGA AV MIG. Suttit på min lille rump hela dagen. Är inte byggd för det. Varje gång jag reser mig upp också så blir jag så sjukt snurrig å måste luta mig mot något och blunda. Vad har jag brist på då tro? Googlar jag det så kommer det stå att jag har cancer och kommer att dö. Hmpf.
 
Ska reta upp egyptierna genom att ha med mig den här när vi åker på julafton! :) Shiiihooo.
 
Back to plugg. Ska plugga Livscykelanalys tror jag, eller kemikaliereglering kanske. Båda låter så sjukt jävla roligt så jag vet inte var jag ska börja. EN VECKA KVAR TESS. Kämpa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0