Ansiktsmask!

Det är ju så himla bra å ta hand om sig själv o.s.v. så jag tänkte, WHY NOT? Så efter en springtur satte jag huvudet i en balja med varmt vatten å en handduk över, tydligen käckt? Blev iallafall blöt i ansiktet av all ånga som kondenserades mot min hud.. Efter det vispade jag ihop en ansiktsmask, ägg å saker ska tydligen vara käckt. Jag hittade lite jordgubbar, honung, äggula, och citron å vispade som aldrig förr. Jätteklumpigt med jordgubbar? Ser kanonäckligt ut med stor bitar i ansiktet haha! tror inte riktigt jag lyckades. Hur som helst!! Så skulle jag göra en hårinpackning också, så fanns det ju väldigt mycket av ansiktsmasken kvar, så om det är bra för huden är det väl bra för ansiktet tänkte jag och adderade bara lite olivolja i det hela! Så nu har jag jordgubbar å citroner i huvudet. Undra om det försvinner allt när jag duschar eller om man kan plocka jordgubbar från mig sen? Hm..



Om det blir någon förbättring på det redan perfekta jag, så hör jag väl av mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0