Vår

Dags för tentor nästa vecka! Kan knappt bärga mig, vem vill inte kolla om man klarar av Termodynamik och Reaktorprocesser? Det är ju bara så roligt! Har mestadels pluggat det senaste, det värsta är att jag har facit till alla uppgifter, så det är väldigt lätt hänt att man SLINKER in och kikar lite på lösningsförslagen istället för att testa själv. Förhoppningsvis har jag lärt mig någonting på det trots allt ;D



Ska ut och springa nu! Känns som att alla skriver om hur mycket dom tränar och hur himla duktiga dom är, vet inte riktigt om det är så duktigt att springa lite då och då. Jag tycker snarare att man borde se det som en självklarhet att man har varit ute och rört på sig och inte något man borde belöna sig efter varje gång... Man kan ju få vara lite nöjd med sig själv men den belöningen man får i form av att må bättre borde väl ändå vara nog, vad vet jag :D Dock är det rätt smart att skriva det på facebook och så vidare för då blir det verkligen av. Ingen som vill skriva "idag satt jag bara i soffan helt stilla utan att förbränna en endaste kalori, jag andades knappt heller ifall jag skulle råka röra mig mer än nödvändigt, sen åt jag en chokladkaka." Kanske bättre att skriva att man bara ätit en avocado och att man sprungit 30 mil.

Längtar inte till helgen denna gången! Då är det bara nån dag kvar till tentorna vilket känns ganska skrämmande faktiskt, jag vill inte misslyckas med dessa alltså... Hade hellre failat engelska eller något om jag ju faktiskt är bra på :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0