Allum köpcentrum!

Gick till Allum idag för att träffa goding-Frida! Vi skulle ses klockan ett men tyvärr hade jag inte räknat med att dom rivit allum och byggt upp det två kilometer längre bort från där jag bor så jag blev liiite sen! :) Typiskt mig att göra en sådan miss. Men 30 minuters promenerande gjorde att jag kunde dricka en extra kopp kaffe enligt appen shape up club haha!


Mysiga tjejer från när vi var ute och åt i torsdags! På Taras.

Hur som haver, vi fikade (åt sallad) i 2 timmar, för Frida kunde inte sluta prata ;) Kan ha varit jag som pratade en del också faktiskt. Sen gick vi och kollade på kläder och skrattade mest över hur folk kan beté sig ibland alltså. Skärpning!


Hmmpf.. Sen dess har jag varit ute och sprungit... Nu blir det middag och mys med min förkylda sambo. Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0