Bamboo och Ölrepubliken

Igår charmerade jag mig innan jag åkte in till stan för att käka på Bamboo, maten var HELT ok. Men jag hade höga förväntningar så jag tror att det var det som gjorde att jag blev aningens besviken... Sen gick vi vidare till Ölrepubliken och drack några öl, slutligen en lång promenad till tre på natten, hade rätt ont i fötterna när jag kom hem!


Haha sjukt fin, men det har blivit en grej att bygga korthus när jag är på republiken, en kväll satt vi i stort sett hela kvällen och byggde flera våningar, fick fråga andra bort om vi kunde få deras underlägg... VIKTIGT ;)

Idag ska tjejerna ses och fika lite, supermysigt! Sen kanske jag åker till Orust om jag hinner bussen vid halv fem, för annars kommer jag vara uppe alldeles för sent för att det ska vara värt det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0