Bläk!

Känner mig lagom glad för tillfället, är superdupermegaförkyld!! Har världens fulaste munsår som inte läker, måste plugga ikapp redan, notera att detta är första veckan i skolan och det är bara onsdag ;) Sen regnar det ute och Jonas kan ju inte sitta å stirra på mig när jag är sjuk så han åkte iväg å hitta på saker. Skoj!

Sen är jag lite småirriterad över ett mail från en lärare nyss, asså jag hade en extrauppgift som skulle vara i samma nivå som med att sitta å lyssna på honom i sju minuter under ett gruppmöte. Men jag tycker faktiskt att min extrauppgift var ganska mycket svårare än så, men jag försökte lösa den åtminstone. Sen får jag ett mail där han förklarar allt jag gjort fel, vilket ju är okej för är det inte rätt så är det ju inte rätt. Men sen längst ner skriver han att han tänker godkänna mig iallafall för jag har ju åtminstone försökt, å sen tre punkter efter "försökt..." Ba ok. Hellre att jag får rätta alla fel eller att han bara skriver "jag tänker godkänna dig ändå." Det där sista kändes lite överflödigt faktiskt, men visst ge mig en käftsmäll bara.



MEN ska släppa det nu, har honom i denna kursen också så kan ju inte gå helt agro på det. Jonas skulle köpa vaniljte till mig, men dom hade inte just det jag ville ha så han köpte alla téer dom hade med vanilj i, haha så söt. Stackarn... ;D PLUGG NU!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0