Fredag

Jag gillar fredagar! :) Idag var det två föreläsningar på schemat men jag ligger lite efter så tänkte optimera tiden och plugga hemifrån, får hoppas att det går vägen. Oftast bestämmer man sig för att plugga men det slutar med att man gör ALLT annat än just det.

Igår var det skola från 8-17:00 vilket är LÄNGE, men stack iväg på lunchen och tränade på friskis med fina Jonna, hade ju sjuk träningsvärk redan innan från badmintonen så det var lite tufft att träna. Ångrar det inte idag dock då jag faktiskt har mindre ont! YAY


Drömmer redan om nya resmål, lite mer "i bushen" än phuket faktiskt, det var väldigt turistigt!

Nu ska jag plugga för ikväll blir det käk på bamboo och några öl på Ölrepubliken som belöning :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0