Fredagen den 13e

Just det att det är fredagen den trettonde idag får det att kännas som att man till kvällen kommer vara med i någon amerikainspirerad skräckfilm och det kommer spruta ketchup över hela tomten, vi får väl se! Annars tror jag att det kommer vara rätt lugnt idag... Ska gå ut och springa och då kan man ju faktiskt bryta något men i övrigt hoppas jag på en fredag utan några större skador.



Igår skrev jag ut bilder på Japanphoto efter att jag fikat med Elin. Kunde inte tro att EN bild kostade 3 spänn att skriva ut, kanske var det på guldpapper. Det kostade i alla fall 353 kronor hela kalaset. Men det som var positivt i det hela är att vårt soffbord har fått sig ett lyft! :) Det kan bli dyrt i framtiden om vi varje gång vi vill förändra bordet måste åka på någon resa till typ Thailand eller Vietnam! Nästa långresa tror jag dock blir tillbaka till Japan, om vi inte hinner något ställe innan dess då Japan antagligen blir under 2014. ;D Min bror flyttar ju antagligen till Japan i augusti.



Sååååå nu ska jag se klart på våra bästa år för den har jag sett sen jag gick i åttan tror jag, herregud. Lika dåligt fortfarande! Ändå sitter jag som en glane å stirrar på dumburken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0