Skrivandet

Skriver ju alltid här om hur jag känner ;) Så antagligen har jag varit död i några veckor nu... Läste på en klasskompis blogg om en app som ska hålla koll på hur många kalorier man trycker i sig, tänka sig! Det kan nog bli farligt om man blir ett freak med det. Men det är väl skoj att se. Om man nu minns allt man äter under en dag. Igår var liksom inte en bra dag för att mäta det tror jag, helt plötsligt slank en glass ner, lite jordnötter, mörk choklad och så vidare. Minns nog inte ens haha!


Vill tillbaka!

Idag ska jag förhoppningsvis fika med Frida, sen ut och springa helt klart! Imorgon blir det till skolan för att göra extrauppgiften i MatLab och sen träffa Elin i stan. Så ser det ut, skolan börjar på riktigt på måndag. Can't wait ;) Reaktorprocesser och sånt verkar ju gôrspännande!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0