Tiden springer

I lördags åkte vi ut till Tuve för att träffa underbara Sonia, ursprungliga tanken var att vi bara skulle ses över en fika. Efter att ha fikat både kärleksmums och cheesecake, med jättegott kaffe till så slutade det med att vi även gick och köpte kebabtallrik! Vi åt middag där, sen såg vi på tv och film. Åt så otroligt mycket, trodde jag skulle antingen spricka eller spy! Vi åt chips, mer cheesecake och bara myste! Det var inte fel någonstans. Åkte hem vid halv tolv, från att vi bara skulle setts vid 13:30-16:00 kanske. Gillar när det inte blir som man tänkt sig :)


Veckan har börjat helt okej, börjar bli frustrerad över en av kurserna vi läser! Gillar verkligen inte teknisk termodynamik, så istället för att ignorera den har jag bestämt mig för att lägga ner åtminstone två timmar om dagen utöver föreläsningarna på att bara läsa och förstå! Sen får räknandet komma då det känns relevant :) Är trött på att bara lära mig formler, för det går ju utmärkt.. Men förståelsen får gärna finnas där också!



Nu har jag varit ute och sprungit, pluggat, tvättat... Tänkte städa lite också för Jonas lagar käk! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0