Önskemål

Fick ett önskemål från den personen som läser min blogg om att skriva lite mer i den ;) Så kanske är dags för en uppdatering. Jobbar ju nu mest hela tiden men en del roligt händer det väl också... Imorgon ska jag träffa mina fina tjejor för en fika, ett miniknytkalas! :) Jag ska ha med mig frukter av olika slag, ännu inte bestämt exakt vilka.


En bild från när jag Jonas och Christer spelade golf i lite oväder :)


Bilden blev upp å ner å jag orkar inte ändra! Men ögonfransarna har väl blivit lite längre sen jag började med xlash. Tur att jag har en "före" bild & så..

På torsdag blir det lite after work och sen är det ju faktiskt semester!! :) Två veckor blir det. Fick även förlängt på jobbet två veckor extra så slutar 31:a augusti, tre dagar innan skolan börjar igen. FULLT UPP :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0