Semester

I fredags var det en vääääldigt lugn dag på jobbet, vi fikade tre gånger tror jag. Inte alls många som var kvar och inte heller mycket att göra :) Men det var mysigt! Direkt efter jobbet åkte jag och Jonas upp till Orust, vi har ju semester nu! Planerna är väldigt lösa dock, bland annat vill vi ner till skåne å spela golf å bo på hotell här och där... I övrigt ville vi ju gärna ta en sista minuten, men det går ju på 10 000 kronor utan att blinka för en vecka med mat och allt inräknat, liiite saftigt med tanke på att vi vill resa långt till vintern. Så det blir nog att åka runt i Sverige och hitta på diverse saker. :)



Förhoppningsvis blir det ju Smögen med tjejorna till helgen! :) Lönen kommer ju på fredag med så det är ju bra timing!

I torsdag hade vi lite after work, käkade gott och drack gott! Sen cyklade jag hem och självklart började det ösregna precis i sekunden när jag satte mig på cykeln, tack och lov så är jag väldigt enveten och tog mig hem på en kanontid ;) haha. Oh well, nu blir det golf i Ale.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0