Bah!

Av någon mongo-anledning är jag på dåligt humör. Var ute och sprang förut, sex kilometer denna gången så det är jag glad för men sen så rasade humöret, blodsocker kanske men vem vet. Hade behövt en grym helg med utgång och bara mys med vänner. Ska till Orust dock, vilket ju är mysigt men ibland känner man inte för vissa saker men gör det ändå för någon annans skull. Hur som helst, imorgon är det fredag! Himla härligt och det ska bli mer långlöpningar, upp i åtta km snart hoppas jag, tre gånger i veckan hade varit bra att vara igång med löpningen och sen även badminton på det. Saknar att ha go kondition.



Kommentarer
Mathilde

Fattar inte att du orkar springa så långt. Springer typ 3-4 och sen är jag helt helt döööd...



Klart att du får ta bilder från mig sötis. Hoppas du blir på bättre humör snart... ses i mon.. KRAM

2012-03-15 @ 21:04:22
URL: http://happyfluffy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0