Det går bra nu

Jag hade redan planerat in en omtenta i Reaktorprocesser den 12e april, men icke! Fick en fyra i teknisk termodynamik och en trea i Reaktorprocesser. Är galet nöjd över detta och som grädden på moset så börjar från och med mitt två veckor långa påsklov! :) Det betyder ju såklart inte att jag inte ska plugga något under dessa två veckor men det blir åtminstone ingen stress, utan jag kan träna, hinna träffa min familj lite kanske, sola m.m!

Dock har det väl inte riktigt varit min dag idag, varit rätt klumpig!? Skulle gå och hämta ett papper hos föreläsaren men det slutar med att jag sparkar ner hans laptopväska och sen under föreläsningen råkar jag sparka till bordet så det smäller ner i golvet ( det var löst och den som konstruerat det måste varit hjärndöd)


Nu har jag suttit ute i solen och läst en bok och snart ska jag möta upp Jonas för att spela lite golf :) Mysdag!! Sen är det final i biggest loser också, följer för många program..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0