Långpromenad!

Imorse vaknade jag halvt panikslagen, det var ljust ute, klockan hade inte ringt och jag var nervös att jag hade försovit mig! Min mobil hade dött så jag "sprang" (läs småjoggade) ut i köket och kollade på klockan. Klockan var 07:30. Det var alltså lugnt! Men sen när jag väl skulle ladda min älskling (läs iphone och inte Jonas) så fastnade den i laddningsläget eller hur jag ska förklara, den laddades helt enkelt inte... Snacka om att man grips av besinningslös skräck i det läget!! Trodde aldrig jag skulle återhämta mig men efter en halvtimme eller så hörde jag ett litet livstecken från mitt hjärtatsskatt, så jag kan lugna er med att den är vid gott mod.


Så såg det alltså inte ut...

Jag hade planerat att promenera in till stan (6,5 km ca) för att käka frukost med en vän. Egentligen hade vi tänkt att det skulle vara vår i luften, skinnjacka och solglasögon ni vet... Men nej! Det har ju snöat under natten, vi trotsade dock väder och vind och gick promenaden ändå. Supermysigt och en god frukost på Cederleüfs & Svenheimers!

Sen tog vi bussen hem, inte för att vi inte orkade gå utan för att det fanns mer att göra under dagen än att bara spatsera runt utomhus :) Sen dess har jag pluggat, käkat lite, druckit vatten, haha viktigt det sista där. Har även läst alla bloggar jag läser, vilket har hunnit bli ett par stycken faktiskt...


Sista tentan imorgon, sen förhoppningsvis en trevlig kväll med en öl med klassen (?) och sen ut med tjejerna! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0