Lördag

Igår försökte jag fixa sommarjobb, fick dock lite bakslag när det jag var "mest säker" på inte fungerade, då dom har behövt trappa ner på folk så kan dom inte ta in sommarjobbare i år. Men dom skrev iallafall att dom saknar mig vilket jag tycker var riktigt fint! :)

Jag ska försöka vidare i veckan, måste ju göra något i sommar. Detta går inte!!
Igår sprang jag hem till mina föräldrar, å där var ju nästan hela min släkt! Vi tog en kaffe i solen på balkongen och tjötade lite innan det var dags för mig att möta Jonas å spela golf. Golfen gick inte lika bra som det har gjort tidigare i år. Men det kommer! Jag slår mycket längre nu än förra året, vad det nu beror på? Kanske har hjälpt med all CXworks.

Idag vet vi inte vad som händer, men jag har ätit nyttigt hela veckan å tränat varje dag så idag ska jag ha GODIS å en xider!!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0