5 km

Med tanke på att varje vakna minut (bortsett från typ ganska många :P) spenderas på plugg just nu så gäller det också att röra på sig lite. Så jag gick ut och sprang fem kilometer och var väl inte jättenöjd med tiden men det är inte det som betyder något just nu! Sen dess har jag bara pluggat faktiskt, gör mest gamla tentor i kursen strömning och energiteknik och sen tänkte jag börja med repetition av Separationstekniken från och med måndag. Bra å ha lite struktur i det hela för att jag ska faktiskt klara tentorna har jag bestämt! Direkt efter den första tentan (tisdag den 22e) ska jag på miniutbildning på Astra Tech inför sommarjobbet. Dock kommer jag bli lite sen, tentan slutar typ när mötet börjar.. Men det löser sig alla gånger!! :)


Häromdagen bakade vi Amaretto chokladkaka och gjorde hemmagjord pizza, allt på samma dag! inte undra på att det är viktigt att gå ut och springa några kilometer om dagen om man ska kunna upprätthålla den livsstilen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0