Reeegn!?

Tur att jag rengjorde fönstrena häromdagen iallafall så att man kan se hur mycket det regnar ute utan problem! Sen är jag väl någorlunda bitter idag då jag har tappat bort mitt busskort!? Inte långt kvar på det dock, men fick ändå betala sms-biljett till skolan och när jag skrev GV, så tyckte min telefon att TV var mer rätt, därför har jag endast fått åka i TANUMS kommun denna dag! Herregud. Dyrt med ju. Men för å vara en god medmänniska så betalade jag Göteborg iallfall på vägen hem och då ville inte busschauffören se mitt sms, men jag tvingade honom!!


Sminkning av Annica Gerber i Onsala :) (http://www.annicagerber.com/)

Jag har inte fått mitt kontrakt inför sommarjobbet, relativt oroväckande faktiskt. Men dom har ju lovat mig jobb så det borde ju inte vara något problem. skulle dock vilja veta om jag ska gå på informationsmöte den 22e och vilken tid det är isåfall och om jag börjar åtta eller sju den 28e!? Massa frågor som jag inte orkar ringa och fråga om, IGEN ;) haha, jäkla tjöta tänker dom säkert.

Det enda jag gör på dagarna nu är åtminstone PLUGG, plugg, plugg å lite plugg. Så hej svejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0