Röbrik

Jag hade ju tappat bort mitt busskort och hade väl kanske inte min bästa dag då just detta hände, vilket involverade Tanum och smsbiljetter, regnande och allmänt jobbiga situationer! MEN, tvättade igår. Körde tre tvättar och i den nästa sista hittade jag vadå? Om inte BUSSKORTET!




Jo då, så att eh.... Där låg det! Fungerar nog inte men ska lätt testa det in till skolan idag, är lite skevt och man kan inte läsa vad som står på kvittot tyvärr! :D Tur att det går ut snart, ska ändå köpa ett som går ut till Mölndal och Partille så att jag dels får åka hela vägen hem och hela vägen till jobbet, är ju en förutsättning ;D

Förutom att tvätta kläder och spela golf igår så  var vi ute hos Jonas kusiner och käkade god middag! Grillad lax med en toppengod sallad till och barbequesås :) Efterätt blev det en brownie med rabarberkompott och grädde, orkade dock inte äta upp hela min bit men den var supergod så jag övervägde det åtmionstone ;) Men magont tackar jag nej till nu för tiden, det kan ju vara skoj ibland å så men.. NÄ :)

Idag blir det bara ett semenarium i skolan om värmeväxlare, SKOJ!? Å sen ska jag plugga vidare, PLUGG PLUGG PLUGG allt som händer här hemma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0