Shoppoholic!

Förra veckan gick jag vild på shopping, inte kläder dock det sparar jag till denna alternativt nästa vecka :) Men jag har köpt en tandblekningspenna, ögonfransnäring och massor av smink, eller massor men åtminstone 12 olika produkter. Gäller å testa sig fram, så resonerar jag ;) Jag har inte testat ögonfransnäringen eller något smink än! Men tandblekningen har jag påbörjat, börjar väl inte synas än på några dagar kanske? Ingen aning men kul är det att använda okända kemikalier på sin egen kropp och speciellt i munnen haha!



Synd bara att man inte får den perfekta tandraden!


Jag hade inte tackat nej till kritvita tänder, långa ögonfransar och en illusion av perfekt hy ;) Så det så! Imorgon är det dags för första tentan, så idag är det REPETITION som gäller för hela slanten, tänkte sätta mig i solen vid elva-tiden med min bok. Får unna sig lite en vacker dag som denna!


I helgen var vi på landet, det var mys! Jobbade mycket i växthuset och gjorde iordning på tomten, sen på söndagen kom J:s bror och brorsbarn och hälsade på. Vi hade sett fram jättemycket mot att leka med barnen men tyvärr hade dom råkat ge lilltjejen sömntablett istället för allergitablett så hon blev ju helt dålig! Men tack och lov var det ingen fara hon vart bara lite berusad i några timmar.. Sen åkte vi och spelade golf på torslanda GK! Jag fick 44 poäng och spelade min bästa runda någonsin! Fantastiskt roligt att nästan slå Jonas med antal slag (Det har aldrig hänt innan)

Så nu är det dags att återgå, återkommer med ögonfransar och tand- update längre fram :P Ögonen kanske växer igen eller något vem vet! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0