Batman

Jag småfnissade lite åt en bild som Mia la upp på Facebook.
 
Haha!
 
Haft huvudvärk sen igårkväll! På tal om ingenting. Så fort jag rör mig dunkar det som fasen ett tag sen lugnar det sig? What's up with that liksom. Får bli en alvedon och ut och träna tror jag. Om det inte blir bättre får jag väl amputera huvudet :)
 
Såhär såg jag ut igår, idag har jag inte ens tagit på mig kläder! Så idag blir det ingen bild. ;D Kanske ska hoppa i träningskläderna, men jag får inte unna mig träning förrän jag har pluggat lite!
 

Dagens "to do list"
 
  • Plugga kristallstruktur i metaller
  • Plugga livscykelanalys/miljö
  • Träna!
  • Städa undan lite
  • Däcka i soffan ;)
 
Den sista har jag redan klarat av flera gånger om, får man stryka den då? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0