Efter regn kommer solsken?

Alla vet ju att efter regn kommer solsken och jag är säker på att det också är tvärtom. Just nu är jag så lycklig, så att jag är säker på att något dåligt kommer hända.. Känner ni igen den känslan? Jag fick bra på tentorna, har jobbat några dagar - pengarna kommer komma in. Vi vann en kaffemaskin, som jag älskar! Mitt och Jonas förhållande är som på rosa moln, vi har bokat Teneriffa och Egypten i vinter. Jag ska umgås med mina tjejer i veckan. Jag har hittat min plats i klassen känns det som, jag är OK med att inte ha "en bästa vän" där utan att vara mig själv bara. Ah det känns bra helt enkelt, träningen går bra med! Glömde det. Kanske träningen som utlöser massa endorfiner som gör mig glad? JA jag är nöjd med mig själv just nu! Oavsett, så är det en läskig känsla. Man kanske bara ska njuta av stunden så länge det varar istället för att oroa sig över vad som komma skall. Jag har massor att se fram emot! Bara att köra...
 
 
 
Me are happies. :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0