Food!

Jag ÄLSKAR mat, i typ alla dess former. Gillar allt utan soppa ;) Haha. Något jag hade kunnat äta hur mycket som helst av är kyckling. Till och med soppor kan fungera om det är kyckling i! Igår lagade vi Phad Thai, kyckling och nudlar. SÅ GOTT. Jag måste rekommendera det.
 
1 purjolök
En påse wokgrönsaker
1 tsk sambal oelek
4 kycklingfiléer
3 ägg
Nudlar (äggnudlar)
Phad Thai sås
soja
Böngroddar
salt/peppar
 
Food
 
Snygga tjejer på träningen igår! Både jag Empan och Tessan hade våra fina "IK Lövis" tjocktröjor på oss.
 
Som vanligt hade jag svårt att somna igår!! Så var helt död imorse när jag försökte gå upp klockan 8!
 
Hmpf, nu ska jag dra till SKOLAN. En föreläsning, let's go. EN kul grej till.. Jag och mina vänner brukar alltid ha svårt att bestämma när vi ska ses, ibland går det flera veckor innan vi bestämmer oss. Igår däremot, så bestämde vi på mindre än HÖR OCH HÄPNA, 5 minuter!! Vi ska ses 30e november. YAY!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0