Föreläsningar

Kollade precis igenom veckans schema, som vanligt har jag mycket att ta igen (åtminstone i ena kursen). Hatar att vi inte har en enskild kursbok i den kursen, så det är svårt att veta var man ska plugga och vad som ingår! Sen är den kursen väldigt spretig också, det är allt ifrån lagstiftning till ekologi. Så jag tänkte att denna veckan kanske är lugnare i skolan, så man kan sätta sig ner och typ "tentaplugga" så man kommer i kapp. Kom fram till att jag har 3 föreläsningar denna veckan! Synd bara att det inte är tre på en och samma dag, utan utspritt på tre dagar.. Men jag har åtminstone mycket fritid i veckan, ska bara försöka lägga det på att studera och inte på att se på våra bästa år eller spela nåt tv-spel haha, eller blogga för den delen.
 
Lägger upp soliga bilder för att pigga upp sig själv.. Försöker också se fram emot vinterns resor!! :) Imorgon eller på onsdag vet vi om det blir Teneriffa efter Egypten.
 
Angående gårdagens träning, så var jag SÄKER att jag skulle få rulla ur sängen. Men det känns okej faktiskt! Rätt ont i vaderna bara, som vi inte tränade? ;D Bra Tess.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0