Fridays

Idag mår magen bättre! JIPPIWOOO ;) Igår ville jag bara dra ett täcke över huvudet! Men idag är en ny - BÄTTRE dag. Ska plugga lite innan skolan, säger jag väl varje dag att jag ska. Men nu ska jag det! Sen ska jag piffa mig en smula upp och cykla i regnet till skolan. Går från 13:15 till 15:00, sen ska vi storhandla och bara ta det lugnt ikväll. Imorgon ska jag ut med laget! :) Ska bli kul. Dricka lite gott och lära känna varandra lite närmare. Känner ju några sen innan, men det är alltid kul att hitta på saker utanför handbollen. Tänkte ha min spetstopp och ett par jeans, sen får vi se var kvällen bär.
 
 
 
Jag just i detta nu ;D Inte mycket för världen.
 
 
Nu blir det kemisk miljövetenskap, hell yeh ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0