Frukost

Sitter och äter frukost framför tv:n. Alla dagar har varit sig lika nu ett tag! Utöver onsdagen då jag jobbade. Annars har jag stigit upp runt 9-tiden, ätit frukost, kollat på våra bästa år (ja jag tittar) och sen gjort mig iordning, ätit lunch och hoppat på cykeln till skolan. Så ser det ut när man börjar 13:15, världens mest onödiga tid.
 
 
 
 
Idag vaknade jag halv nio, hade dock kunnat sova ännu längre. Vad är det som gör att man vill sova så himla länge? Jag är faktiskt inte den morgontrötta personen egentligen. Kanske dags att googla detta ;D Fast googlar man trötthet och andra symptom på google kommer det bara stå att man är dödsjuk/cancer.
 
Idag åker vi till Orust! Inte varit där uppe på några veckor nu, så det är väl dags.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0