FYS!

Dagens träning bestod av:
 
Fem kilometers löpning - UNDER 25 MIN! (Bra jobbat Tessan)
Rusch i brant backe, intervaller.
Utfall
Grodhopp
Andra hopp (Namn på detta vet jag inte faktiskt)
 
Tappra tjejerna! :) Nästa fysträning är på onsdag. Då hinner kanske jag återhämta mig lite :P Imorgon blir det cykling och överkroppsstyrka. Vi körde ju typ bara ben idag.
 
1 1/2 timma sammanlagt. Längesedan jag tränade så att jag på riktigt höll på att spy, fick lugna ner mig lite på slutet för annars hade det gått illa ;D Man får lyssna på kroppen också! Nästa gång får jag inte glömma att ha med mig vatten heller, tack och lov fick jag lite av Emelie (TACK!)
 
Till middag blir det kyckling Phad Thai, MUMS.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0