Golf i november

Vi spelade 9 hål golf idag, det är snart december! :) Riktigt milt väder vi har.. Vi spelade för att försöka hålla "formen" till i januari och Teneriffa. Det var blött men annars gick det fint. Vi har storhandlat idag med och vi var på HM där Jonas köpte nya jeans. Jag är rätt sugen på att köpa en klänning till julbordet den 7e december. Har ju klänningar, men man är alltid sugen på något speciellt till ett visst evenemang. Idag har jag fått bestämma allt! Det blir tacos till middag för jag fick cravings efter det. Sen köpte vi lite godis med. Men från och med imorgon är det nyttigt som gäller fram till julafton! Det ska jag klara av. Ska skriva upp vad jag har ätit och tränat. Sen får vi se om det ger mer resultat. Redan på god väg.
 
En bild på mig från i somras på Göteborgs golfklubb.
 
Nu har vi precis druckit tredje koppen kaffe, det blir väldigt mycket mer när man har nytt gott kaffe ;D Tänk då när alla olika smaker kommer i veckan! Koffeinförgiftning here I come.
 
 
Haha! Ursäkta bilden, men såhär såg våra fötter ut i Japan när det var över 40 grader varmt och 100 % luftfuktighet. Skinnet typ släppte från fötterna när man promenerade :P Har massa fler fina bilder, men det kanske räcker såhär?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0