Handboll

Efter att ha tvättat kläder hela dagen så åkte jag och hämtade Carro och tränar-Dan. Så åkte vi till Önneröd för att spela handboll :D Var jättepeeeppad. Älskar att träna. Men innan skulle vi samlas lite, tjejer kan vara för roliga ibland alltså. Killar hade löst det genom att säga "Inga fler får skita i träningarna hela tiden, då blir man utesluten." Det tog väl ca 20 sekunder att säga det. Medan vi tjejer satt och diskuterade detta i tio minuter. Tror vi kom på 32 olika sätt att säga samma sak på :) Rätt roligt hur stor skillnad det är mellan killar och tjejer. Man vill inte göra någon sur heller så man säger allt så diplomatiskt. Typ "Självklart är det OK att inte komma om man har annat att göra, t.ex. jobb eller ta hand om barn och sånt, men om man inte kommer bara för att man är lat då är det inte en bra anledning." Jag fick ställa mig upp tillslut för att komma igång med träningen :D Det är bra att ha samlingar dock, det är jag inte emot alls.
 
 
Det var en grym träning, jag har träningsvärk i vaderna och magen :D Gillas. Sen körde jag först Tessan till Mölndal, sen Dan till Kålltorp, sen Carro till Persplatsen och sist mig själv hem till föräldrarna för att sedan cykla hem i ÖSREGNET. Sen hade Jonas lagat mat till mig när jag kom hem, världens godaste vegetariska lasagne <3 PÄRLAN DÅ.
 
Skola från 13:15-15 idag, tar bussen! :) Imorgon ledig och onsdag ledig. MÅSTE ta ikapp i skolan nu. Jag har ju lovat mig själv att inte sitta sista veckan och panikplugga. Måste hitta motivationen någonstans i bakfickan.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0