HELGEN

Helg-dags. Facebook berättade inte för mig att det hade snöat? Så när jag kollade ut så fick jag inse det själv, stört. ;) Kallt är det också. Så nu ska jag plocka fram mina ecco-stövlar för annars fryser lilla tårna. Jag har en föreläsning i skolan, ser fram emot den för den är om vad vi inte bör äta och varför! Sen blir det säkert ett inlägg om det. Bra att veta ju! Ikväll ska vi bara vara hemma och se på X-factor, mysa och sånt. Ska köpa glögg med, varit sugen på det superlänge nu, 1 december imorgon och då fuskar man ju inte om man startar.
 
 
Igår var ju min bror här, vi käkade hamburgare. Stört gôttit! Trevligt med, sen körde jag honom hem.
 
HÄR ÄR DEN ;D
 
 
Nu ska jag se på tv med en kopp kaffe, plugga lite och sen dags att ta sig till skolan. Trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0