jobbet

Är på jobbet! :) Gillar verkligen att vara uppe på LM, här trivs jag! Har ju haft värre jobb (och ett bättre), vilket är bra för då vet man hur man kunde ha haft det. Lär sig uppskatta saker typ? Ändå klagar man såklart på att tiden går långsamt eller att det är tungt och så :D När jag gick i gymnasiet hoppades jag verkligen på att få ett jobb där jag bara kunde hoppa in ibland när jag själv kunde (när man var ledig från skolan till exempel). Nu när jag har ett sådant jobb, där jag bara behöver säga ja när jag själv kan.. Så klagar jag. Så jäkla sjukt. Måste ändra inställning där. Uppskatta det jag har, jag har så mycket!
 
Två fina tjejor som jag ska träffa på LÖRDAG! :)
 
Igår beställde jag mammas present. Jag pluggade väl inte allt jag hade skrivit upp. Kunde gjort det bättre! Men hjärnan tog slut efter några timmar. Får ta igen det lite i helgen om jag hinner. Vill även komma iväg och handla, ska kolla om jag hittar något nytt att ha på mig på julfest/bordet den 7e och även leta en ram till canvastavlan. Men resten av listan gjorde jag ju faktiskt igår! Så jag får vara nöjd och spara lite till helgen som sagt. Ska ut med mina tjejer på lördag!! Jonna kunde inte, men vi kör ändå. Lika bra, vi hinner ju inte ses så ofta när alla har sitt, en framtida läkare, en framtida ekonom och en framtida kemist liksom! Sen är det tre andra också som på annat håll är upptagna. Linda i Nya Zeeland och Sonia som pluggar till läkare i Polen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0