Kaffemaskin

Haha först skrev jag "kaffemedicin" i rubriken, sen läste jag den igen och undrade vad fasen jag hade skrivit? Disträ tjej. Iallafall, kaffemaskin skall det stå! Jonas smsa och skrev att vi vunnit en kaffemaskin. Vi deltog i en tävling på hans jobb.. Man skulle skriva företagets ledord. Så vi knåpade ihop något bra en kväll. Så nu kan vi göra kaffe med kapslar också, utöver vanligt bryggkaffe. Kul! :) Man kan även köpa marabou chokladkapslar... ouh
 
 
Jag ska dricka ännu mer kaffe nu! ;)
 

Efter att ha varit som en zooooombie igår, så sov jag i elva timmar inatt. GODMORGON Tess änna. Måste plugga nu, ångest verkligen. Drömde inatt att jag räknat fel på veckorna och att vi hade tenta redan samma dag. Så vi satt i föreläsningssalen och tentamen delades ut istället för föreläsningsanteckningarna, och det slutade med att jag fick fuska mig igenom tentan men ändå klarade jag den inte haha! Bra.... Drömde att svaret var p*t*d och det andra svaret var 1/b upphöjt i två... Ingen logik alls, men jag minns svaren nu när jag vaknade haha.
 
Nuuuuuuuuuuuuu ska jag sätta på mig mitt ansikte och sen får jag cykla till skolan, jag skulle köpt busskort igår men dom sålde inte det där jag försökte handla ;D Wopsie.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0