Laboration

Idag har vi laboration om plaster, kanske inte så spännande att läsa om... Det är det som sker, sen slutar vi 17:00 tror jag? Världens längsta dag isåfall. Kul! Sushi blir det till lunch åtminstone. Inte ätit det på hundra år. Något att se fram emot. Sen får vi se vad resten av veckan bjuder på. Ska försöka hitta på lite nytt i veckan så det händer något. Gillar inte rutiner, om det inte gäller mat. Måste ju äta "på mina tider" annars får jag magkatarr! haha, viktigt viktigt. Bilder från labben kommer nog sen, för man är så himla sexig i labbrock. :)
 
I somras gick jag in på mitt kontor och hittade den här!! Världens största dammsugare. Min kollega hade stått och bakat den till mig dagen innan jobbet, så himla gulligt! Åt på den hela dagen. Resten fick Jonas på kvällen. Det är ju liksom ett stort äpple bredvid på bilden. Snacka om kaloribomb. Men det var jättefint gjort av honom att baka den till mig. Blev kalasglad. :)
 
Sen har jag ju skrivit ett "lärorikt" inlägg om dagen.. Tex om sömn, reproduktion och om blågyltan. Undrar vad det blir idag? :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0