Lediga dagar

Inga föreläsningar varken imorgon eller på onsdag. Att vara ledig innebär väl bara att jag har väldigt mycket att göra skolmässigt ändå. Jag ska göra "att göra listor" för att få något gjort! Det ska inkludera mest plugg men även träning och städning. Förresten ska jag också lägga upp en handbollsträning till söndagen, får nog googla lite på övningar...
 
Jag undrar om jag kan somna inatt, annars kan jag ju ligga och fundera över något nytt jag vill veta, som med kissnödigheten och rodnad. Alltid bra att lära sig nya grejer ;) Lite mer intressanta än vissa saker vi lär oss i skolan. Som olika strukturer på metaller.
 
Ska se på facebook-dokumentären på tv4 fakta sen, där kanske man kan lära sig lite intressant också. Sjukt häftigt det där med Facebook.. :)
 
Bild från förra vintern, när tjejerna var hos mig och hade mys och spelade spel! :)
 
Hur som haver, dags att mysa ner sig i soffan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0