Livscykelanalys

Vi har haft tre föreläsningar med en föreläsare som talar om livscykelanalys. De är de enda tre föreläsningarna där jag inte har lyckats snappa upp någonting! Det är nästan 8 timmar jag har lagt på att inte förstå ett ord... EN HEL ARBETSDAG! Haha. Känns inte så bra nu när jag tänker på det faktiskt. Med andra ord så får jag lägga morgondagen på att förstå livscykelanalys. Jag valde även valfria kurser idag till nästa år. Jag ska läsa matematik (så jag får tillgång till några masters) och så ska jag läsa en kurs som heter biorefinery. Skojs.
 
 
Nu har jag precis käkat lite, för jag var hungrig av allt cyklande. J kommer som sagt inte hem förrän efter åtta, så vet inte vad jag ska hitte på? Kanske städa lite, inte så motiverande men desto skönare när man är klar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0