Löpning

Var precis ute och sprang! Hade pluggat klart första delen av det jag ska få gjort idag. Så kan stryka kristallstrukturer och metaller, löpningen och småstädandet. Har mycket kvar dock.. Tänkte precis sätta igång med lagstiftning av kemikalier. Så kul har jag! När jag var ute och sprang kom mest ballader, det peppade ju kanske inte så bra haha! Men jag sprang runt åtminstone, kört lite styrka här hemma och imorgon får jag köra utfall och så på fysträningen, tänkte nog köra dubbelpass imorgon, ett på förmiddagen och sen med laget på kvällen. Om mina vader tillåter det, gör väldigt ont... Men har stretchat en hel del! Back to plugget.
 
 
Köttttttaaaaaaaaaaaaa vinterbeach 2012/2013


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0